Najbliższy Zlot
Ogólnopolski Zlot
Polskiego Klubu Espero
2012

Zlot odbędzie się w terminie
30 czerwca -1 lipiec 2012. Wszystkich serdecznie zapraszamy.

Miejscie: Ośrodek Iłki

Miejscowość: Swolszewice Małe

Czytaj więcej >>>



Najbliższy Zlot Lokalny


Szybki dostęp
FORUM DYSKUSYJNE

Losowa Fotka
Reklama

Ulter

eXtreme-fusion

of.pl

jtng

Dane techniczne

Dane techniczne

Przedstawione poniżej dane są danymi standardowymi co nie znaczy, że nie występowały inne wersje.

Opis 1.5 GLX
DOHC
1.8 CD (2.0)
SOHC
Wymiary i masy

Długość całkowita (mm)

4615

Szerokość całkowita (mm)

1718

Wysokość całkowita (mm)

1388

Masa własna (kg) 1103-1156 1108-1161
Dopuszczalna masa całkowita (kg)

1630

Dopuszczalna masa przyczepy - z hamulcem/bez hamulca (kg)

1100/500

Rozstaw osi (mm)

2620

Rozstaw kół przód/tył (mm)

1426/1423

Minimalny promie? skrętu (m)

5,2

Objętość zbiornika paliwa (l)

50

Pojemność akumulatora 12V (Ah)

55

Zwis przedni/tylny (mm)

930/1065

Współczynnik oporu powietrza

0,29

Silnik i układ przeniesienia napędu
Typ 4 cyl., rzędowy, DOHC 4 cyl., rzędowy, SOHC
Pojemność skokowa (cm3) 1498 1795 (1998)
Średnica cylindra x skok tłoka (mm) 76,5x81,5 84,8x79,5 (86x86)
Stopie? sprężania 9,2 8,8:1
Moc maksymalna (kW/obr./min.) (ISO) 66/4800 70/5400 (77/5000)
Maksymalny moment obrotowy
(Nm/obr./min.) (EEC)
137/3600 145/2800 (164/3000)
System zasilania paliwa

elektronicznie sterowany wtrysk wielopunktowy

Sprzęgło

suche, jednotarczowe

System kontroli spalin

trójfunkcyjny reaktor katalityczny z sondą lambda

Ilość zaworów na cylinder

4

2
Koła napędzane

przednie

Skrzynia biegów (standard)

5 bieg. mech lub aut.(tylko 2,0CD)

Przełożenie przekładni głównej

4,19:1

Osiągi i  zużycie paliwa
Szybkość maksymalna (km/h) 170 180 (185)
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 12,8 11,0 (10,8)
Zużycie paliwa przy 90 km/h (l) 5,2 5,7 (5,3)
Zużycie paliwa przy 120 km/h (l) 6,3 7,0 (6,8)
Zużycie paliwa - test miejski (l) 11,0 11,8 (11,6)
Układ hamulcowy
System hydrauliczny ze wspomaganiem, dwuobwodowy, diagonalny hydrauliczny, dwuobwodowy

Przód

tarcze wentylowane

Tył

bębny (tarcze)

Układ kierowniczy

przekładnia zębatkowa

Zawieszenie
Rodzaj zawieszenie przód/tył

niezależne stabilizowane

Przód

niezależne, kolumny McPhersona

Tył

wahacze wleczone z podatnym elementem łączącym

Rozdzaj i typ elementów sprężystych przód/tył

sprężyny śrubowe

Rozdzaj i typ elementów amortyzujących

amortyzatory teleskopowe hydrauliczne

Koła i opony
Obręcze 5,5Jx14
Ogumienie 185/65R 14H 185/65R 14-86T

Power by: eXtreme-fusion 4.11 || Opracowanie graficzne by rider || Edycja i zmiany graficzne: Jabuszko
Wszystkie prawa zastrzeżone. Zakaz kopiowania materiałów ze strony bez zgody autora. Š 2008 Klub Espero. @OF.Espero.KD465