Najbliższy Zlot
Ogólnopolski Zlot
Polskiego Klubu Espero
2012

Zlot odbędzie się w terminie
30 czerwca -1 lipiec 2012. Wszystkich serdecznie zapraszamy.

Miejscie: Ośrodek Iłki

Miejscowość: Swolszewice Małe

Czytaj więcej >>>



Najbliższy Zlot Lokalny


Szybki dostęp
FORUM DYSKUSYJNE

Losowa Fotka
Reklama

Ulter

eXtreme-fusion

of.pl

jtng

Wnętrze

Wnętrze

Deska rozdzielcza sprawia bardzo miłe wrażenie, choć nie każdemu się podoba. Plastik z którego ją wykonano jest identyczny z tym stosowanym w Oplu Vectra. 

Jedyną różnicą jest kolor - w Vectrze czarny , w Espero jasno szary (w niektórych wersjach kremowy).

Deska w połączeniu z dopasowanymi do niej boczkami drzwi tworzy całkiem zgrabną całość.

Nachylenie deski, jej odpowiednie ukształtowanie i rozmieszczenie poszczególnych przycisków, pokręteł zapewnia wysoką funkcjonalność i umożliwia bezpieczne  kierowanie pojazdem bez odrywania uwagi od jezdni.

Zestaw wska?ników jest dobrze dopasowany do deski, jest bardzo przyjemny dla oka i funkcjonalny. Zawiera trzy tarcze (prędkościomierz , obrotomierz , wska?nik temp. silnika i ilości paliwa w zbiorniku), oraz zestaw dobrze widocznych lampek.

Espero posiada wydajny układ wentylacji i ogrzewania. Odpowiedzialnych za przewietrzanie wnętrza jest 10 kratek. Jednak oddzielnie zamknąć można tylko 2 - umieszczone centralnie na desce.

Na konsoli środkowej znajdują się trzy obrotowe pokrętła sterujące kierunkiem , siłą i temperaturą nawiewanego powietrza oraz oddzielne przełączniki do wewnętrznej recyrkulacji powietrza oraz do bardzo wydajnej klimatyzacji (opcja). Opcjonalna, ale niedroga, klimatyzacja jest nieoceniona zarówno w gorące, jak i deszczowe dni. Mimo że nie jest to klimatyzacja w pełni automatyczna (nie utrzymuje stałej, zadanej temperatury) to chłodne, świeże powietrze zdecydowanie poprawia komfort i bezpiecze?stwo jazdy podczas upałów. Z kolei podczas deszczu suche powietrze z klimatyzacji skierowane na szyby powoduje natychmiastowe usunięcie z nich pary wodnej i tym samym zwiększenie bezpiecze?stwa jazdy.

Siedzenia Espero to kopia tych z Vectry , nawet tapicerka jest identyczna, różni się tylko deseniem. Fotele są komfortowe dobrze podpierają uda oraz zapewniają dobre trzymanie boczne. Konstrukcja foteli jest wytrzymała -  nie ma luzów , żadnych pęknięć nawet po dużych przebiegach.

Fotel kierowcy posiada regulację wysokości (korba) , regulację podparcia lęd?wiowego (opcja) oraz oczywiście regulację pochylenia oparcia (w modelach do 95 pokrętło- po 95 gałka ) i przesuwu fotela. Fotele w modelach produkowanych po 96r posiadają estetyczną obudowę szyny prowadnicy. 

Komfort jazdy jest bardzo wysoki , szczególnie dużo jest miejsca - najwięcej w tej klasie ( Passat , Mondeo , Vectra to przy Espero mikrusy!!!!!! ). Siedzenia tylne mają konstrukcję podobną do przednich. Kąt pochylenia oparcia wynosi 27 stopni. We wszystkich wersjach w oparcie tylne wbudowano wygodny podłokietnik 

Wszystkie drzwi posiadają szerokie podłokietniki i są wyłożone tą samą, przyjemną w dotyku, tapicerką co siedzenia. 

Wnętrze Espero jest bardzo obszerne (prawdopodobnie największe w swojej klasie) podobnie jak bagażnik (prawdziwa piwnica) 560l wg normy VDA. 

Niestety oparcia nie są składane. Na pocieszenie użytkownik otrzymuje rękaw na narty. 

Bagażnik można otworzyć  z wnętrza lub z kluczyka. Zamek ukryto pod tylnym znaczkiem firmowym Daewoo.

W bagażniku pod wykładziną znajduje się pełno wymiarowe koło zapasowe oraz komplet narzędzi , które umieszczono w specjalnym styropianowym pojemniku.

Dzięki takiemu umieszczeniu nic nie stuka i łatwo utrzymać porządek. 


Power by: eXtreme-fusion 4.11 || Opracowanie graficzne by rider || Edycja i zmiany graficzne: Jabuszko
Wszystkie prawa zastrzeżone. Zakaz kopiowania materiałów ze strony bez zgody autora. Š 2008 Klub Espero. @OF.Espero.KD465